Правила користування
WEB-інтерфейсом системи “Автовокзал-Сеть”
-
Загальні положення.
- Призначення системи. Система “Автовокзал-Сеть” обслуговує мережу серверів автовокзалів, автостанцій та перевізників.
- WEB інтерфейс системи “Автовокзал-Сеть” (надалі інтерфейс) обслуговує зовнішні запити до мережі серверів з метою забезпечення попереднього замовлення та оплати місць в автобусах.
- Результатом роботи інтерфейсу є реквізити квитка – ваучер поїздки (надалі реквізити квитка або ваучер).
-
Реєстрація в системі.
- Ідентифікатор користувача в системі. Кожному користувачу системи призначається ідентифікатор. Операції виконуються від імені конкретного користувача. Зовнішнім відображенням ідентифікатора (логіном) є адреса електронної пошти користувача.
- Пароль. Для перевірки прав доступу інтерфейс використовує пароль. Перший раз пароль користувач отримує по електронній пошті. Рекомендується змінювати пароль, отриманий по електронній пошті відразу після отримання.
- Зміна паролю. В будь який час користувач може змінити пароль, вибравши режим “Зміна паролю”, для успішної зміни необхідно ввести свою адресу електронної пошти, діючий пароль, двічі однаково новий пароль. Повідомлення про зміну паролю надходить також по електронній пошті (без передачі самого паролю).
- Дії для відновлення паролю/доступу до інтерфейсу. Для отримання нового паролю необхідно вибрати режим поновлення доступу (“Забули пароль ?”) та ввести адресу електронної пошти на яку був зареєстрований ідентифікатор користувача. На вказану адресу буде направлена інструкція по відновленню доступу.
-
Робота електронної пошти.
- Підприємство “ВПІ-Сервіс” контролює роботу тільки своїх серверів. На кожен лист електронної пошти, направлений на адресу ticket@bus.com.ua користувачу направляється підтвердження доставки та/або відкриття листа (якщо користувач запросив це в своєму листі електронної пошти - рекомендується). Дата і час формування підтвердження доставки/відкриття вважається моментом відповідно отримання/обробки листа.
- Користувач відповідає за вірне написання адреси електронної пошти.
-
Тарифи та платежі.
- Вартість квитків. Вартість квитків визначається згідно правил та тарифів, що діють на сервері автовокзалу (автостанції, перевізника) в момент резервування місця та попередньої оплати. В разі зміни тарифів та/або правил, операції, виконані за попередніми правилами/тарифами є дійсними та не підлягають переоформленню.
-
Послуги системи.
- За послуги системи “Автовокзал-Сеть” з попереднього резервування та оплати місць в автобусах справляється плата в розмірі 8,73% від вартості квитка, що резервується. Плата за послуги системи стягується одночасно з попередньою оплатою квитків і не підлягає поверненню.
- За повернення грошових коштів засобами платіжної системи (в разі відміни замовлення, що було оплачено) стягується плата в розмірі 10 гривень за кожне місце в замовленні.
- При поверненні платежів при відмові від замовлення, від вартості квитка можуть також утримуватися інші суми відповідно до правил, що діють на автовокзалі або у перевізника.
-
Резервування місць та попередня оплата (інструкція користувача).
- Пошук необхідного рейсу. Для того щоб одержати перелік рейсів, необхідно вибрати початковий та кінцевий пункти поїздки, а також дату поїздки. Додатково можна задати пошук в діапазоні дат. Якщо за обраним напрямком та датою(ми) поїздки можливе резервування та оплата, то виводиться таблиця з переліком рейсів та додатковою інформацією про можливу поїздку.
-
Попереднє замовлення та оплата.
-
Перевірка наявності місць. Отримавши перелік рейсів (якій
впорядкований по датам та часу відправлення), необхідно
вибрати:
- Конкретний рейс (дату та час відправлення).
- Кількість місць.
- А також ввести свою адресу електронної пошти. В разі відсутності в системі ідентифікатора користувача, буде створений новий ідентифікатор і на цю адресу буде відправлений пароль.
- Для усунення можливих непорозумінь при виконанні поїздки рекомендується звертати особливу увагу на параметр «надійність», що є узагальненою оцінкою можливого запізнення або відміни рейсу.
- Формування замовлення. Результатом успішної перевірки можливості резервування буде форма, на якій вказані всі доступні в момент перевірки реквізити замовлення. Слід уважно їх перевірити та ввести прізвище та ім'я персони, що буде оформляти квиток. Для підтвердження повноважень та усунення можливих помилок також використовується пароль.
- Оплата. Оплата замовлення виконується засобами Інтернет платежів з серверів відповідних платіжних систем. Платіжну систему для виконання платежу користувач вибирає самостійно з переліку доступних на сайті. Відповідальність за проведення та захист операцій з оплати несе платіжна система, обрана користувачем. Користувач несе всю відповідальність за виконання правил платіжної системи, обраної ним для оплати.
-
Отримання реквізитів квитка (ваучер). Після одержання від
платіжної системи підтвердження про успішну оплату виконується
операція резервування.
- Результати операції резервування відображаються на сторінці “Перегляд замовлення”. Детальна інформація щодо замовлення надається на сторінці “Реквізити квитків/ ваучер”. Ці данні необхідно надрукувати для пред'явлення особі, що відповідає за оформлення квитка.
- Додатково, ваучер та посилання на результати операції резервування відправляються на адресу електронної пошти, що була вказана при формуванні замовлення.
- По кожному ідентифікатору користувача ведеться облік всіх замовлень. Забезпечується їх перегляд, що дає можливість надрукувати реквізити квитка (ваучер) через деякій час після виконання замовлення.
-
Обмеження при резервуванні місць та попередній оплаті.
- Операції з резервування місць та попередній оплаті припиняються за 4 години до відправлення автобусу за розкладом.
- Сформоване замовлення повинно бути оплачено на протязі 2х годин з моменту підтвердження. Замовлення, що не оплачено на протязі цього часу автоматично відміняються. Про факт анулювання замовлення користувач повідомляється електронною поштою.
- Інтерфейс не надає можливості зміни реквізитів квитка (ваучеру) після переходу до оплати (підтвердження замовлення). В разі необхідності зміни реквізитів (в тому числі дати/часу відправлення) треба відкрити нове замовлення. Якщо оплата вже була виконана, то платежі повертаються згідно п. 5. цих правил.
- Крайня дата, на яку можливі операції, визначається сервером автовокзалу (автостанції, перевізника). Звичайно це не менше 15 днів від поточної дати. Можливість резервування місць конкретного рейсу визначається в режимі “Перевірка наявності місць”.
- В одному замовленні резервується не більше 5 місць. Кількість замовлень не обмежується.
- Додаткові обмеження стосовно кількості та сум операцій, а також часу, на протязі якого виконується оплата може накладати платіжна система.
-
Перевірка наявності місць. Отримавши перелік рейсів (якій
впорядкований по датам та часу відправлення), необхідно
вибрати:
-
Оформлення квитка.
-
Типова процедура оформлення квитка.
- Ваучер (реквізити квитка), отриманий при допомозі інтерфейсу та/або по електронній пошті не є квитком та не дає права проїзду. Право на проїзд дає тільки квиток. Оформлення квитка, при наявності ваучера, виконується в касі пункту відправлення. Оформлення квитків по ваучерам припиняється за 5 хвилин до відправлення автобусу в рейс по розкладу.
- Квиток може бути оформлений та виданий тільки тій особі, чиє прізвище значиться в ваучері, та по документу, що посвідчує цю особу.
- Касир, одержавши ваучер (реквізити квитка) перевіряє наявність та його реквізити по комп'ютерній базі даних, пересвідчується що на ваучері та в базі даних комп'ютера реквізити квитка однакові, перевіряє особу та друкує (оформляє) квиток.
- Якщо при перевірці буде виявлено будь яке розходження даних, або прізвище та ім'я особи, що отримує квиток не відповідають ваучеру, то касир відмовляє в оформлені квитка. Гроші в такому випадку можуть бути повернуті по заяві користувача згідно пункту 5.2. цих правил та згідно пункту 136 документу “Правила надання послуг пасажирського автомобільного транспорту” (Затверджені постановою Кабінету міністрів України від 26 вересня 2007 р. №1184).
- За отриманий квиток, особа, що його одержує, видає розписку, на якій власноручно зазначає назву та номер документа, що засвідчує особу, дату та час отримання квитка.
- Касир не має права вимагати та одержувати будь яку оплату за оформлення квитка по ваучеру.
-
Додаткові послуги перевізників.
- Перевізники, на підставі відповідних угод, мають право видавати власні квитки безпосередньо в автобусі (без оформлення в касі). Перелік перевізників та/або рейсів, де надається така послуга, може публікуватись на сайті та/або зазначатись у ваучері.
- Форма квитка, що видається пасажиру в автобусі, регулюється документом “Наказ Міністерства транспорту та зв'язку України від 25 травня 2006 року за номером 503”.
-
Процедура видачі квитка безпосередньо в автобусі визначається
внутрішніми документами (інструкціями) перевізника,
обов'язковими елементами яких є:
- Перевірка особи, що отримує квиток.
- Отримання розписки про вручення квитка.
- Безкоштовність оформлення квитка.
-
Типова процедура оформлення квитка.
-
Повернення платежів.
- Повернення платежів, як правило, виконується на підставі квитка в місці його оформлення та згідно правил, що встановлені документом “Правила надання послуг пасажирського автомобільного транспорту” (Затверджені постановою Кабінету міністрів України від 26 вересня 2007 р. №1184).
-
В разі, якщо квиток ще не був оформлений і з поважних причин
замовник/пасажир не може особисто звернутися у встановлені строки
для його оформлення та/або повернення, то, як виняток, можливе
повернення грошей засобами платіжної системи (якщо ця операція
можлива в обраній користувачем платіжній системі). Остаточне
рішення про можливість повернення платежів засобами платіжної
системи приймає адміністрація підприємства ТОВ «ВПІ-Сервіс».
- Необхідними умовами для повернення платежів засобами платіжної системи є: а) квиток ще не був оформлений б) на момент обробки заяви про повернення платежів до відправлення рейсу залишається не менше 12 годин, а також правила, що діють на автовокзалі (у перевізника), допускають скасування замовлення в) платіжна система обрана замовником дозволяє операцію повернення, г) заява на повернення платежів оформлена в точній відповідності згідно п 5.2.2 цих правил.
-
Для повернення платежу засобами платіжної системи необхідно:
- Вибрати на сайті із списку замовлень номер того замовлення, платіж по якому треба повернути. Активувати режим повернення та підтвердити згоду на умови повернення.
- У разі недоступності сайту, заява про повернення платежу може бути також направлена засобами електронної пошти на адресу ticket@bus.com.ua. Текст заяви повинен містити а) однозначно сформульоване прохання про відміну замовлення, б) причину, з якої замовник/пасажир не може звернутися в касу, в) згоду на утримання комісії системи «Автовокзал-Сеть» за здійснені операції резервування та повернення платежів. В електронний лист повинен бути вкладений ваучер, отриманий при замовленні. Електрона поштова адреса відправника повинна відповідати адресі, зареєстрованої при виконанні замовлення. Рекомендується встановлювати запит на підтвердження доставки.
- Також, у разі недоступності Інтернету, заява про повернення платежу може бути направлена факсом на номер +380 432 552016. Текст заяви повинен бути написаний власноручно заявником на лицьовій стороні надрукованого ваучера та містити однозначно сформульоване прохання про відміну замовлення, б) причину, з якої замовник/пасажир не може звернутися в касу, в) згоду на утримання комісії системи «Автовокзал-Сеть» за здійснені операції резервування та повернення платежів г) підпис замовника та дату підписання заяви.
- Розпорядження про повернення грошей засобами платіжної системи проводяться по робочих днях з 11 до 20 годин за київським часом на протязі не більше 3х годин з моменту отримання заяви. Зарахування повернення проходить згідно порядку та внутрішніх правил платіжної системи. Заяви, отримані в поза робочим часом, обробляються у перший робочий день в порядку їх надходження.
-
Суперечки та порядок їх розв'язання.
- Суперечки, пов'язані з роботою інтерфейсу. При виникненні зауважень до роботи інтерфейсу слід направити листа електронної пошти на адресу ticket@bus.com.ua. В листі слід зазначити: дату та час виникнення проблеми, використаний ідентифікатор (адресу електронної пошти). Скарги без цих реквізитів не розглядаються. Додатково, бажано надати номер телефону для зв'язку та ім'я контактної особи. Якщо були одержані реквізити квитка та/або номер замовлення, треба вказати і їх. Далі необхідно описати проблему та конкретні вимоги. Скарги отримані по електронній пошті розглядаються на протязі 3х робочих днів. Результати передаються на адресу реєстрації.
- Суперечки, пов'язані з оформленням квитків та поїздкою розглядаються адміністрацією автовокзалу (автостанції, перевізника). ТОВ “ВПІ-Сервіс” не несе відповідальність за інциденти, що можуть виникнути при оформлені квитків та поїздці по попередній оплаті. Одночасно ТОВ “ВПІ-Сервіс” зацікавлено в отримані інформації про якість обслуговування по ваучерам, отриманим за допомогою інтерфейсу до системи “Автовокзал-Сеть”.
- Суперечки пов'язані з роботою платіжної системи, що обрана користувачем для оплати замовлення, розглядаються адміністрацією відповідної платіжної системи. ТОВ “ВПІ-Сервіс” не несе відповідальність за інциденти, що можуть виникнути при оплаті квитків на сервері платіжної системи. Одночасно ТОВ “ВПІ-Сервіс” зацікавлено в отримані інформації про якість роботи платіжної системи, що обрана користувачем для оплати замовлення.